Tuesday, January 8, 2013

I feel like a badass but look like a no ass

This is one of those comparison pictures that made me go hmmmmmm:

My first thought was, well that sucks! I would like some resemblance of a sprinter's body but on marathon training. For the sole reason being that I think it would help my running. But it's not looking promising. Damn it. It's funny because the more I run the better and stronger I feel but the punier I look:

Meh, oh well. I had a good run today. 12 miles. First 6 at 7:15 pace and then next 6 averaging 6:45 pace. Kinda all over the board. I was trying to find 6:45 and stay with it. But if I concentrate too much I get into the 6:30's or if I fall asleep, the 6:50's. So I need half way give a shit. lol.

Oh PS this got me excited for Boston again. It's not breaking news or anything but still cool:

Happy Running Guys!

1 comment:

  1. As I'm sure you know, there is a reason you never see someone with a sprinters body winning marathons. And yes you are a bad ass with a fine ass !